معرفی فرز مینیاتوری هیوندای 1732، وقتی حرف از کیفیت باشد!

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
معرفی فرز مینیاتوری هیوندای 1732، تلفیق کیفیت و دقت
Ad image

معرفی فرز مینیاتوری هیوندای 1732، تلفیق کیفیت و دقت

فرز مینیاتوری هیوندای 1732 یکی از بهترین و کامل‌ترین فرزهای مینیاتوری جهان و یکی از پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار ایران است که به شکل ویژه برای انجام فعالیت‌های ظریف و حساس مانند ساخت جواهرآلات، منبت‌کاری، مجسمه‌سازی، تولید قطعات دندان‌پزشکی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نمونه شارژی و سیار این محصول نیز با نام HP1232 تولید شده است که از نظر مشخصات فنی و امکانات جانبی در سطح پایین‌تری از فرز مینیاتوری 1732 قرار می‌گیرد.

به راحتی می‌توان به این موضوع پی برد که اختلاف بسیار زیادی میان فرزهای معمولی و فرزهای مینیاتوری وجود دارد و شاید تنها شباهت آنها به نام مشترک فرز و خروجی چرخشی آنها مربوط باشد. به طور کلی ظرافت و عملکرد ظریف و حساس فرزهای مینیاتوری با 180درجه اختلاف در برابر قدرت بالا و عملکرد خشن فرزهای معمولی قرار می‌گیرد.

اما چرا فرز مینیاتوری هیوندای 1732 تا این اندازه معروف است؟ کیفیت بالا اولین موضوعی است که باعث خاص بودن این محصول و جلب توجه کاربران می‎شود. در واقع می‌توان گفت که این محصول از نظر طراحی، کیفیت ساخت، مشخصات فنی و امکانات جانبی یک کالای بی‌نقص و تمام‌عیار است و تقریبا هیچ نکته منفی یا کمبودی در آن دیده نمی‌شود. کلیه نکات مربوط به ارگونومی و موارد ایمنی در این محصول رعایت شده‌اند تا خروجی کار در بالاترین سطح از کیفیت و دقت قرار داشته باشد.

نمای نزدیک جلوی فرز مینیاتوری هیوندای 1732

به عنوان مثال کلید On/Off این دستگاه در قسمت زیر بدنه و در داخل یک قاب با لبه‌های برآمده قرار دارد که از روشن یا خاموش شدن ناخواسته دستگاه جلوگیری می‌کند. همچنین ساختار تنه اصلی دستگاه بگونه‌ای است که با استفاده از هر دو دست می‌توان دقت و ظرافت دستگاه را تا حد بسیار زیادی افزایش داد.

استفاده از روکش مات و ضدلغزش بر روی بدنه این دستگاه از جمله نکات مهم و قابل توجهی است که کاربرد آن به شکل ویژه در هنگام کار بر روی مواد حساس و ظریف مشخص می‌شود.

موتور این فرز مینیاتوری دارای توان خروجی 170 وات است که با استفاده از دیمر 6 حالته می‌توان سرعت چرخش آن را در بازه 8000 تا 35000 دور در دقیقه تنظیم کرد. قابلیت تنظیم سرعت از جمله امکانات ضروری برای فرزهای مینیاتوری محسوب می‌شود که در مدل 1732 نیز به بهترین شکل عمل می‌کند.

بخش بلبرینگ این محصول در برابر نفوذ گرد و غبار و ذرات ریز بسیار مقاوم است که با توجه به ماهیت فعالیت‌های این دستگاه، باعث افزایش طول عمر و دوام محصول می‌شود. سایز کولت یا همان ابزارگیر فرز مینیاتوری هیوندای 1732 از نوع 3.2 میلی‌متری است که از طریق یک ضامن مخصوص می‌توان ابزارهای مربوط به بُرش، ساب، سوراخ‌کاری، سنباده‌زنی و غیره را بر روی آن نصب کرد.

کیف تجهیزات فرز مینیاتوری هیوندای 1732

یکی از نکات بسیار مهم و قابل توجه در این محصول به ارائه جعبه BMC و ابزارهای جانبی 127 تکه مربوط می‌شود. به عبارت دیگر با خرید این محصول، مجموعه کاملی از ابزارها و تجهیزات موردنیاز برای انجام فعالیت‌های مختلف در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و نیازی به خرید متعلقات جانبی و صرف هزینه اضافی نخواهد بود. ارائه قلاب آویز و پایه اختصاصی به کاربران اجازه می‌دهد تا این فرز مینیاتوری را در حالت‌های مختلف مورد استفاده قرار بدهند.

همچنین ارائه شلنگ خرطومی بلند و ارائه چراغ قوه از دیگر امکاناتی هستند که باعث راحتی کاربر در شرایط خاص و ارتقای کیفیت خروجی می‌شوند. با وجود کیف BMC، امکان حمل مطمئن و جابجایی آسان فرز مینیاتوری و اقلام همراه آن نیز به راحتی فراهم می‌شود.

فرز مینیاتوری هیوندای 1732 در مقایسه با محصولات مشابه از قیمت مناسب و ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار است و همراه با گارانتی 12 ماهه شرکت ایران هیوندای در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. امکان ثبت سفارش اینترنتی و خرید آنلاین این محصول از طریق سایت کیف بازار امکان‌پذیر است و کاربران در هر نقطه از کشور می‌توانند این محصول را به آسانی خریداری کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل