معرفی برند دیوالت

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
معرفی برند دیوالت
Ad image

معرفی برند دیوالت، همیشه سرسخت

به گزارش رادیو ابزار، برند دیوالت (DeWalt) یکی از برندهای معتبر و محبوب در صنعت ابزارهای برقی است که در سال 1924 توسط ریموند دیوالت (Raymond DeWalt) نجاری از ایالت پنسیلوانیای آمریکا تأسیس و در سال 1949 توسط شرکت بزرگ Stanley Black & Decker خریداری شد. ریموند دیوالت به عنوان مخترع اره چوب‌بُر بازویی شناخته می‌شود و جالب است بدانید که هدف وی از راه‌اندازی شرکت دیوالت، تولید اره‌های باکیفیت برای بُرش چوب بوده است.

البته هم‌اکنون بخش قابل توجهی از محصولات این شرکت نیز در دسته ابزارآلات نجاری و صنعت چوب قرار دارند اما از سال 1940 تولید محصولات دیگری مانند دریل و فرز نیز در خط تولید این شرکت قرار گرفت. فعالیت چشمگیر این شرکت در تامین ابزارهای ارتش ایالات متحده در طول جنگ جهانی دوم، شهرت و آوازه این برند را به سرعت افزایش داد و باعث گسترش هرچه بیشتر خطوط تولید آن شد.

دیوالت، همیشه سرسخت

برند دیوالت یک نام تجاری آمریکایی است که در حال حاضر شرکت‌های زیرمجموعه متعددی را در اختیار دارد و خطوط تولید آن در کشورهای مختلفی اعم از ایالات متحده، چین، برزیل، انگلستان، ایتالیا و جمهوری چک در حال فعالیت هستند. متاسفانه این شرکت در ایران دارای دفتر رسمی نیست و محصولات آن به شکل غیررسمی وارد کشور می‌شوند که این موضوع باعث شده تا حجم قابل توجهی از محصولات تقلبی با نام تجاری دیوالت در اختیار مصرف‌کنندگان قرار بگیرد.

شرکت دیوالت، متخصص تولید و عرضه ابزارهای برقی حرفه‌ای است که به شکل ویژه بر روی کیفیت بالا، قدرت، دوام و عملکرد برتر محصولات خود تاکید دارد. از این رو محصولات این برند به شکل ویژه برای استفاده در محیطهای سخت و شرایط سنگین صنعتی، کاربرد دارند. امروزه سبد خرید محصولات شرکت دیوالت شامل مجموعه کاملی از ابزارهای برقی و شارژی، ابزارآلات دستی و تجهیزات ایمنی می‌شود.

در حال حاضر فعالیت شرکت دیوالت در حوزه‌های مختلفی ادامه دارد و این برند پرآوازه، محصولات بسیار متنوعی را در بخش ابزارهای برقی، لوازم جانبی، ابزارآلات دستی، تجهیزات باغبانی، تجهیزات ایمنی، نگهداری و حمل ابزار، سرمایش و گرمایش، روشنایی، منابع تغذیه، ژنراتورها و یراق‌آلات حرفه‌ای روانه بازار کرده است.

معنی عبارت Made In The USA With Global Materials در محصولات دیوالت

معنی عبارت Made In The USA With Global Materials در محصولات دیوالت

عبارت “ساخت آمریکا با مواد جهانی” بر روی بسیاری از محصولات ساخت کشور آمریکا به چشم می‌خورد و به این معناست که برخی از مواد اولیه و قطعات مورد استفاده در این محصولات در کشوری غیر از آمریکا تولید شده است. البته تشخیص اینکه هر کدام از محصولات برند دیوالت در کدام کشور ساخته شده، بسیار آسان است و از طریق برچسب موجود بر روی دستگاه یا سایت دیوالت می‌توان به این موضوع پی برد.

باتری های لیتیوم یونی سری FLEXVOLT

شرکت دیوالت یکی از فعالان بزرگ در زمینه تولید انواع ابزارهای شارژی و به ویژه باتری‌های لیتیومی است و محصولات خانواده FLEXVOLT یکی از معروف‌ترین نوآوری‌های این شرکت محسوب می‌شود. باتری‌های سری FLEXVOLT قابلیت استفاده بر روی طیف وسیعی از ابزارهای شارژی را دارند و ولتاژ آنها به شکل خودکار و با توجه به نوع دستگاه تغییر می‌کند. به طور مثال امکان استفاده از این باتری‌ها در ابزارهای شارژی 60 ولتی مانند اره برقی و همچنین ابزارهای 20 ولتی مانند دریل و پیچ‌گوشتی نیز وجود دارد.

فعالیت دیوالت در بخش تجهیزات ایمنی

فعالیت دیوالت در بخش تجهیزات ایمنی

برند دیوالت دارای مجموعه‌ای از تجهیزات ایمنی با ترکیب رنگی مشکی و زرد است که از میان آنها می‌توان به گوشی هوشمند اندرویدی این شرکت اشاره کرد که در سال 2016 و به منظور رفع نیازهای مهندسین و طراحان حوزه ساخت و ساز روانه بازار شد. از مهمترین ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌توان به امکان فعالیت در سازه‌های بتنی با قطر دیواره 2 متر با دمای 20- تا 60 درجه سانتی‌گراد اشاره کرد. جعبه‌های محافظ و کفش‌های ایمنی از دیگر محصولت شرکت دیوالت در بخش تجهیزات ایمنی محسوب می‌شوند.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل