معرفی 15 ابزار جیبی کاربردی کمتر از 25 دلار

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
معرفی 15 ابزار جیبی کاربردی کمتر از 25 دلار
Ad image

معرفی 15 ابزار جیبی کاربردی کمتر از 25 دلار

لوازم و تجهیزات جیبی که از آنها با عنوان EDC یا لوازم روزمره یاد می‌شود، شامل طیف وسیعی از تجهیزات مختلف مانند چاقوی جیبی، جاکارتی، خودکار، دفترچه یادداشت، چراغ قوه، پاوربانک، بطری آب و حتی تلفن همراه شما می‌شود. بنابراین حتی اگر تمایلی به خرید و استفاده از این تجهیزات ندارید، باید بدانید که هر روز تعدادی از آنها را در داخل کیف یا جیب خود حمل می‌کنید.

البته استفاده از تجهیزات و ابزارهای جیبی برای بسیاری از افراد به عنوان یک سبک زندگی بسیار جذاب محسوب می‌شود و در برخی از موارد هزینه‌های هنگفتی را به آنها تحمیل می‌کند اما به عنوان یک خبر خوب باید بدانید که شرکت‌های بسیار زیادی در حوزه تولید ابزارهای جیبی در حال فعالیت هستند و محصولات باکیفیت و خلاقانه‌ای را با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند و این به شما بستگی دارد که چه چیزی را از کجا و از چه برندی خریداری می‌کنید.

به همین دلیل در این بخش از مجله ابزارمگ به سراغ معرفی برخی از ابزارهای جیبی جذاب از برندهای معتبر می‌رویم و با 15 ابزار جیبی کاربردی با قیمت کمتر از 25 دلار آشنا می‌شویم که داشتن آنها در شرایط مختلف می‌تواند تغییرات مهمی در کیفیت و نحوه انجام فعالیت‌های روزمره ما ایجاد کند.

بهترین چاقوی جیبی با ساختار جاکلیدی

1- بهترین چاقوی جیبی با ساختار جاکلیدی

متاسفانه انتخاب‌های بسیار زیادی در بخش چاقوهای جیبی زیر 25 دلار وجود ندارد اما در این بین، جاکلیدی چاقودار برند SOG یک استثنا محسوب می‌شود. این چاقوی کوچک در حالت بسته شبیه به یک کلید معمولی است که این کلید در زمان باز بودن تیغه در نقش یک دسته عمل می‌کند. تیغه این چاقوی جیبی از جنس فولاد ضدزنگ و دسته آن از آلیاژ برنج ساخته شده و در کمال ناباوری دارای مکانیزم تاشوی قفلی است و ترکیبی از یک جاکلیدی بسیار جذاب و یک چاقوی جیبی بسیار کارآمد را در اختیار شما قرار می‌دهد.

بهترین جاکارتی و کیف پول جیبی

2- بهترین جاکارتی و کیف پول جیبی

کیف پول و جاکارتی Magpul Daka یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن در بخش محصولت جیبی و روزمره است که با برخورداری از 7 محفظه مجزا، امکان حمل کلیه کارت‌های مصرفی و روزانه را برای شما فراهم می‌کند. بدنه این جاکارتی از جنس الیاف پارچه‌ای تقویت‌شده با خاصیت ضدلغزش است و ظاهر بسیار جذابی دارد. همچنین وجود لبه‌های گِرد به حمل بهتر و راحت‌تر این جاکارتی کمک می‌کند و هیچگونه ناراحتی و آسیبی برای شما و لباس‌هایتان به وجود نمی‌آورد.

بهترين ابزار چندکاره با قابلیت جاکلیدی

3- بهترين ابزار چندکاره با قابلیت جاکلیدی

جاکلیدی Greber Shard یک ابزار چندکاره بسیار ساده و در عین حال کاربردی است که در ظاهر، یک قطعه فلزی عجیب و ساده به نظر می‌رسد اما با برخورداری از چهار قابلیت مختلف شامل میخ‌کش، کاتر، پیچ‌گوشتی و درب‌بازکن به راحتی در داخل جیب شما جا خوش می‌کند و یک ابزار جیبی بسیار خوش‌دست و جذاب محسوب می‌شود.

بهترین چراغ قوه با قیمت مناسب و قابلیت استفاده به عنوان جاکلیدی

4- بهترین چراغ قوه با قیمت مناسب و قابلیت استفاده به عنوان جاکلیدی

اگر همیشه در جاهای تاریک به دنبال پیدا کردن اجسام مختلف هستید، بهتر است به فکر خرید یک چراغ قوه باکیفیت، کوچک و قدرتمند نظیر NightCore Tube V2.0 باشید. این چراغ قوه در کنار ایفای نقش به عنوان یک منبع نوری قدرتمند می‌تواند جای خالی یک جاکلیدی جذاب و بی‌نظیر را نیز برای شما پر کند. استفاده از این چراغ قوه بسیار آسان است و تنها با فشار دادن یک کلید می‌توان از روشنایی 50 لومنی آن استفاده کرد‌. همچنین استحکام فیزیکی بالای این محصول از جمله ویژگی‌های خاصی است که ارزش خرید آن را به شکل قابل توجهی افزایش می‌دهد.

بهترین پاوربانک جیبی با امکان استفاده به عنوان جاکلیدی

5- بهترین پاوربانک جیبی با امکان استفاده به عنوان جاکلیدی

داشتن تجهیزات الکترونیکی پرتابل به معنی نیاز به یک منبع انرژی الکتریکی است که نبود آن در محیطهای بیرون از خانه‌ می‌تواند معضلات خاصی را برای شما ایجاد کند اما بسیاری از افراد، تمایل یا توانایی حمل پاوربانک‌های بزرگ و کابل‌های طول و دراز را ندارند. به همین دلیل وجود یک منبع انرژی کوچک مانند کیت Lever Gear می‌تواند در کنار ارائه ظاهر جذاب، بخش کوچکی از نیازهای شما را به صورت هرچند کوتاه برطرف کند.

 

بیشتر بخوانید: معرفی ۶ گجت کاربردی شرکت دیوالت به عنوان معروف‌ترین لوازم جانبی موبایل

 

در واقع این پاوربانک کوچک در قالب یک جاکلیدی، مجموعه کاملی از یک پاوربانک، مبدل Lightning به Type-C، سوزن سیمکارت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که شارژ آن به وسیله یک پورت USB-A امکان‌پذیر خواهد بود.

بهترین کارابین با قابلیت استفاده به عنوان جاکلیدی

6- بهترین کارابین با قابلیت استفاده به عنوان جاکلیدی

قلاب آویز یا همان کارابین Nite Ize S-Biner با برخورداری از طراحی زیبا و ارائه دو گیره کاملا متقارن، امکان اتصال انواع لوازم شخصی را به قسمت‌های مختلفی مانند کمربند و کوله‌پشتی فراهم می‌کند و در مقایسه با سایر محصولات این خانواده، یک محصول خاص و نسبتا ارزان محسوب می‌شود. در واقع این ابزار به دلیل ساختار و طراحی خاص خود از نمونه‌های کوهنوردی فاصله گرفته و در قالب یک ابزار روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بهترین چاقوی جیبی برای مصارف روزمره

7- بهترین چاقوی جیبی برای مصارف روزمره

بیشتر افراد در حین خرید ابزارهای چندکاره و چاقوهای جیبی، حساسیت بیشتری به خرج می‌دهند و با صرف هزینه بیشتر به دنبال کسب کیفیت و کارآیی بالاتر هستند. اما چاقوی جیبی Opinel No.08 یک مورد استثنایی است که با قیمت بسیار مناسب خود توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب می‌کند. این چاقوی تاشو دارای یک دسته بسیار باکیفیت از جنس چوب راش و تیغه فولادی بسیار مقاوم است که تنها با یک بار استفاده، حس کیفیت و کارآیی عالی خود را به دستان شما منتقل می‌کند.

بهترین ابزار چندکاره یک‌تکه

8- بهترین ابزار چندکاره یک‌تکه

با اینکه تولید ابزارهای چندکاره با ساختار فلزی یکپارچه، موضوع چندان عجیب و خلاقانه‌ای محسوب نمی‌شود ولی باید در نظر داشت که بسیاری از نمونه‌های موجود در بازار به دلیل کیفیت پایین و عدم ارائه کارآیی مناسب، تنها به عنوان یک خرید بلااستفاده و غیرکاربردی محسوب می‌شوند. اما ابزار چندکاره جیبی Griffin Mini با برخورداری از طراحی هوشمندانه و بدنه مقاوم تیتانیومی خود، بیش از 9 قابلیت کاربردی را در ابعادی بسیار کوچک گردآوری کرده و در هر شرایطی می‌تواند نیازهای مختلف شما را به خوبی برطرف کند.

بهترین ساعت مچی دیجیتالی در رده اقتصادی

9- بهترین ساعت مچی دیجیتالی در رده اقتصادی

معمولا قیمت ساعت‌های مچی باکیفیت به بیش از 100 دلار می‌رسد اما ساعت دیجیتالی CASIO F108WH با ارائه کیفیت عالی و طراحی کلاسیک، یک انتخاب بسیار جذاب با هزینه کمتر از 25 دلار را در اختیار علاقمندان خود قرار می‌دهد. البته با اینکه امکانات موجود در این محصول با نمونه‌های گران‌قیمت بازار قابل مقایسه نیست اما سادگی و زیبای خاصی این ساعت مچی می‌تواند توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند و به یک انتخاب بسیار مناسب برای مصارف روزمره تبدیل شود.

بهترین دفترچه یادداشت جیبی

10- بهترین دفترچه یادداشت جیبی

جای هیچ شکی نیست که در دنیای دیجیتالی امروز، گوشی‌های تلفن همراه جای بسیاری از تجهیزات نوشتاری مانند خودکار و کاغذ را گرفته‌اند اما به هر حال برخی از افراد کماکان برای نوشتن لیست کارهای روزمره خود از این قبیل لوازم استفاده می‌کنند. شرکت Field Notes یک شرکت آمریکایی در زمینه تولید انواع دفترچه یادداشت‎‌های جیبی است که محصولات باکیفیتی را با قیمت مناسب در اختیار مصرف‌کنندگان خود قرار می‌دهد.

بهترین فندک جیبی قابل شارژ

11- بهترین فندک جیبی قابل شارژ

بدون شک نام Zippo برای بسیاری از افراد یادآور فندک‌های باکیفیتی است که کاربرد بسیار زیادی برای حمل جیبی و مصارف روزمره دارند. در واقع محصولات Zippo به عنوان یکی از محبوب‌ترین نمونه‌های موجود در بازار از امکانات متنوعی مانند مکانیزم فنری درب اصلی و مخزن قابل شارژ برخوردار هستند و منبع آتش‌زای قدرتمندی برای نیازهای مختف شما خواهند بود.

بهترین خودکار جیبی

12- بهترین خودکار جیبی

برون شک خودکار Fisher Space یک محصول جادویی است که امکان نوشتن در حالت وارونه، زیرآب و در وضعیت گرانش صفر را در اختیار شما قرار می‌دهد و معمولا در سفرهای فضایی از آن استفاده می‌شود. البته ممکن است این ویژگی‌ها برای استفاده روزمره از یک خودکار 22 دلاری کمی نامعقول و عجیب به نظر برسد اما داشتن یک خودکار باکیفیت و روان با امکان انتخاب از میان 14 رنگ مختلف می‌تواند جذابیت و کارآیی ویژه‌ای برای برخی از افراد داشته باشد.

بهترین ابزار چندکاره سوئیسی با قابلیت جاکلیدی

13- بهترین ابزار چندکاره سوئیسی با قابلیت جاکلیدی

چاقوی نظامی سوئیسی یا همان ابزار چندکاره سوئیسی یکی از معروف‌ترین ابزارهای جیبی جهان است که در طرح‌ها و نمونه‌های مختلفی به فروش می‌رسد و خوشبختانه بیشتر آنها دارای بازه قیمتی زیر 25 دلار هستند. اما مدل Victorinox Classic SD به اندازه‌ای کوچک است که می‌توانید از آن به عنوان یک جاکلیدی جذاب و کاربردی استفاده کنید. این محصول دارای 7 عملکرد مختلف اعم از چاقو، قیچی و خلال دندان است.

بهترین ابزار چندکاره از نظر محبوبیت و کاربرد

14- بهترین ابزار چندکاره از نظر محبوبیت و کاربرد

به طور کلی ابزارهای چندکاره‌ای که با ساختار انبری طراحی می‌شوند، دارای قیمت‌های بالاتر از 25 دلار هستند اما Gerber Vise با ارائه قیمت زیر 20 دلار، مجموعه‌ای از قابلیت‌های مهم مانند چاقو، اره، انبردست، دربازکن و غیره را در یک محصول مطمئن و باکیفیت جمع‌آوری کرده و به عنوان یک ابزار جیبی و روزمره، توانایی بالایی در رفع نیازهای روزمره شما خواهد داشت.

بهترین حلقه آویز برای جاکلیدی

15- بهترین حلقه آویز برای جاکلیدی

محصول Titanium Pocket Bit یک خلاقیت جذاب از برند Big Idea Design است که در عین سادگی، امکانات خوبی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این حلقه جاکلیدی در مقایسه با نمونه‌های متداول از کیفیت و طراحی بسیار خوبی برخوردار است که در وهله اول، فرآیند جداسازی و قرارگیری تجهیزات مختلف مانند کلید را با سهولت بیشتری همراه می‌کند. از طرف دیگر، این حلقه دارای یک بیت یا سری پیچ‌گوشتی دوحالته است که با ارائه سری‌های دوسو و چهارسو و با برخورداری از قابلیت دربازکن به عنوان یک ابزار جیبی ساده، ارزان و کاربردی محسوب می‌شود.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل