بازگشت موزیک پلیر و شارژر ToughSystem دیوالت

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
بازگشت موزیک پلیر و شارژر ToughSystem دیوالت
Ad image

بازگشت موزیک پلیر و شارژر ToughSystem دیوالت

به گزارش ابزارمگ، اولین نسخه از باکس‌های ترکیبی موزیک پلیر و شارژرهای شرکت دیوالت مدل DWST08810 مجددا به لیست فروش محصولات این شرکت اضافه شده و قابل خریداری است. نکته جالب در خصوص این محصول آن است که با ورود نسخه دوم یعنی ToughSystem Music 2.0 موج عظیمی از انتقادات و واکنش‌های منفی از سوی کاربران در خصوص عملکرد و کیفیت این محصول در شبکه‌های اجتماعی و بخش پشتیبانی شرکت دیوالت ثبت شد.

باکس موزیک پلیر و شارژر ToughSystem دیوالت

به همین علت شرکت دیوالت در اوایل سال 2020 روند تولید نسخه دوم را به طور کامل متوقف کرد و برنامه‌های گسترده‌ای را به منظور عیب‌یابی و رفع مشکلات کیفی این محصول ترتیب داد اما تاکنون فروش نسل دوم این محصول که در بازار با کد DWST08820 شناخته می‌شود، همچنان متوقف بوده و در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. البته مشخص نیست که شرکت دیوالت از چه زمانی نسخه اول این محصول را مجددا در سبد فروش خود قرار داده اما امکان خرید مجدد آن برای بسیاری از علاقمندان شرکت دیوالت، تا حدودی عجیب و جالب است.

 

بیشتر بخوانید: 4 ابزار جانبی ارزان برای تبدیل دریل شارژی به دستگاه پولیش

 

به هر حال اگر در محیط کار خود به دنبال استفاده از رادیو، موزیک پلیر و شارژر سازگار با سیستم ToughSystem دیوالت هستید، می‌توانید بر روی قابلیت‌ها و امکانات این محصول حساب باز کنید. به طور کلی این محصول دارای کیفیت صوتی بالا و رابط کاربری بسیار جذابی است که نیازها و انتظارات کاربران را به خوبی برطرف می‌کند. از ویژگی‌های مهم این ابزار صوتی می‌توان به سازگاری کامل با باتری‌های سری 12V و 20V Max دیوالت با حداکثر ظرفیت 5Ah، پشتیبانی از موج‌های رادیویی FM و AM، ورودی 3.5 میلی‌متری AUX و قابلیت اتصال از طریق رابط بلوتوث اشاره کرد. در حال حاضر این محصول در بازه قیمتی 267 تا 299 دلار به فروش می‌رسد.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل