معرفی چراغ قوه جیبی WayFinder

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
معرفی چراغ قوه جیبی WayFinder
Ad image

معرفی چراغ قوه جیبی WayFinder، یک انتخاب عالی برای مصارف روزمره

به گزارش ابزارمگ، امروزه شاهد تولید ابزارآلات کوچک و جذابی هستیم که در قالب محصولات EDC یا همان ابزارهای جیبی روزمره، امکانات مختلفی را در اختیار ما قرار می‌دهند و شرکت TiMate به عنوان یک استارت‌آپ قدرتمند، انتخاب‌های گوناگونی از انواع ابزارهای تیتانیومی را در قالب کمپین‌های پیش‌فروش KickStarter به لیست انتخاب‌های کاربران خود اضافه کرده است که از میان آنها می‌توان به چراغ قوه جدید این گروه با نام WayFinder اشاره‌ کرد.

چراغ قوه تیتانیومی WayFinder، یک انتخاب عالی برای مصارف روزمره

خوشبختانه پیشرفت چشمگیر تکنولوژی، تاثیر قابل توجهی در نوع طراحی چراغ قوه‌ها داشته است و در حال حاضر برای استفاده از یک چراغ قوه پرنور و کارآمد، مجبور به حمل یک ابزار بزرگ و سنگین نیستیم. امروزه چراغ قوه‌های مختلفی در سطح بازار وجود دارند که با حجم روشنایی 3000 لومن و با برخورداری از صفحه نمایش LED، امکانات شگفت‌انگیزی را در یک ابزار قابل حمل قرار داده یا ترکیبی از یک چراغ قوه کوچک و چندین ابزار کاربردی را در یک محصول جیبی گردآوری کرده‌اند که به عنوان یک ابزار EDC، مورد توجه طیف گسترده‌ای از کاربران و علاقمندان به تجهیزات روزمره جیبی قرار گرفته است.

 

بیشتر بخوانید: بازگشت موزیک پلیر و شارژر ToughSystem دیوالت

 

بدون شک چراغ قوه جدید WayFinder یکی از جدیدترین و جذاب‌ترین محصولات ارائه شده در بخش محصولات EDC است که از مشخصات ویژه آن می‌توان به بدنه تیتانیومی ضدآب اشاره کرد. بر روی دریچه خروجی این چراغ قوه از یک درپوش آهنربایی استفاده شده است که در کسری از ثانیه امکان روشن کردن چراغ قوه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

مشخصات فنی چراغ قوه WayFinder

مشخصات فنی چراغ قوه WayFinder

حداکثر میزان روشنایی این چراغ قوه برابر با 120 لومن است که می‌توان مقدار آن را در دو حالت مختلف تنظیم کرد. همچنین وجود گیره نگهدارنده دوطرفه، امکان اتصال چراغ قوه به لبه پیراهن و شلوار را فراهم می‌کند که در یک حرکت خلاقانه و با نصب چراغ قوه بر روی لبه کلاه می‌توان از آن به عنوان یک هدلامپ نیز استفاده کرد.

ابعاد کوچک این چراغ قوه جیبی هیچگونه محدودیتی در ساختار و ظرفیت باتری آن ایجاد نکرده است و طبق ادعای گروه TiMate در هربار شارژ کامل 30 دقیقه‌ای باتری می‌توان به مدت 7 ساعت از توان روشنایی این چراغ قوه استفاده کرد. انجام فرآیند شارژ از طریق پورت TYPE-C انجام می‌شود که در حالت عادی قابل مشاهده نیست و تنها با یه نیم‌چرخش سریع از بخش زیرین محافظ تیتانیومی خارج می‌شود.

چراغ قوه WayFinder تنها دارای 70 میلی‌متر طول و 38.9 گرم وزن است که اعداد بسیار مناسبی برای یک محصول جیبی و قابل حمل محسوب می‌شود. نکته جالب اینکه از بخش انتهایی این ابزار دوست‌داشتنی می‌توان به عنوان یک چکش اضطراری برای شکستن شیشه در مواقع خاص استفاده کرد.

گروه TiMate برای تکمیل جذابیت این محصول، مجموعه‌ای از تجهیزات و لوازم جانبی متنوع را نیز طراحی کرده است که از میان آنها می‌توان به درپوش آهنربایی با قابلیت اتصال بند آویز و حلقه جاکلیدی از نوع کارابینر اشاره کرد که خرید هر دو آیتم باعث افزایش 15 دلاری قیمت چراغ قوه می‌شود. حلقه D-شکل نیز از دیگر آیتم‌های جانبی این چراغ قوه جیبی است که در صورت تمایل مشتریان با قیمت 12 دلار در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

قیمت چراغ قوه WayFinder

قیمت چراغ قوه WayFinder

تولید چراغ قوه WayFinder در قالب یک کمپین حمایتی-اعتباری KickStarter انجام می‌شود که در حال حاضر و به فاصله 3 هفته تا پایان زمان رسمی کمپین، با تامین 14000 دلار پشتوانه مالی از سقف اعتبار اولیه 5000 دلار عبور کرده و می‌‌توان گفت که پروسه تولید این ابزار جیبی کوچک با موفقیت انجام خواهد شد و طبق ادعای تیم TiMate کلیه سفارش‌ها تا پایان سال میلادی برای ثبت‌نام‌کنندگان اولیه کمپین ارسال خواهد شد.

این محصول در طول کمپین اعتباری و در قالب طرح پیشفروش با قیمت 59 دلار به متقاضیان فروخته می‌شود و پس از آن با یک صعود 10 دلاری با قیمت 69 دلار در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت اما قیمت نهایی محصول پس از تولید انبوه در حدود 79 دلار خواهد بود.

Ad image
منبع:newatlas
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل