2 گیره نجاری جدید میلواکی به بازار عرضه شدند

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
2 گیره نجاری جدید میلواکی به بازار عرضه شدند
Ad image

2 گیره نجاری جدید میلواکی به بازار عرضه شدند

به گزارش ابزارمگ، گیره‌های جدید شرکت دیوالت در دو سایز 12 و 24 اینچ روانه بازار شده است. این دو کلمپ جدید از نوع گیره‌های میله‌ای هستند و در گروه محصولات ToughSeries Hybrid قرار می‌گیرند. استفاده از لفظ Hybrid در نامگذاری این دو محصول به معنای عملکرد دوگانه انتقال نیرو در آنهاست. در حالت اول نیروی مورد نیاز کاربر از طریق ماشه تفنگی و تا حداکثر مقدار 300 پوند یا 136 کیلوگرم افزایش پیدا می‌کند که این مقدار در زمان استفاده از دسته چرخشی تا مقدار 825 پوند یا 374 کیلوگرم نیز قابل افزایش خواهد بود.

شرکت دیوالت 2 گیره میله‌ای جدید خود را روانه بازار کرد

از ویژگی‌های خاص این دو گیره می‌توان به امکان جداسازی فَک ثابت آنها اشاره کرد که با نصب این فَک در حالت معکوس می‌توان عملکرد محصول را از حالت گیره به یک ابزار جداسازی تغییر داد. همچنین با استفاده از حفره موجود در قسمت دسته چرخشی می‌توان از یک ابزار کمکی مانند پیچ‌گوشتی یا ملیه فلزی برای اعمال سریع‌تر و راحت‌تر نیرو و افزایش گشتاور اعمال‌شده به سطح موردنظر بهره برد.

 

بیشتر بخوانید: جدال بکس شارژی میلواکی و دیوالت

 

از سوی دیگر برای افزایش طول موثر گیره‌ها می‌توان دو محصول را به یکدیگر متصل و در شرایط مختلف از آنها استفاده کرد. خوشبختانه شرکت دیوالت کلیه لوازم موردنیاز برای اتصال دو گیره را در داخل بسته‌بندی آنها قرار داده و نیازی به خرید مجزای آنها نیست. نمونه 12 اینچی این گیره میله‌ای (مدل DWHT83600) در بازه قیمتی 42-50 دلار و نمونه 24 اینچی (مدل DWHT83601) با قیمت 45-55 دلار به فروش می‌رسد.

Ad image
منبع:toolguyd
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل