نمونه جدید باتری های MultiVolt متابو HPT وارد بازار شد

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
نمونه جدید باتری های MultiVolt متابو HPT وارد بازار شد
Ad image

نمونه جدید باتری های MultiVolt متابو HPT وارد بازار شد

به گزارش ابزارمگ، باتری جدید 380083M یک باتری سازگار با دستگاه‌های 18 و 36 ولتی است که از نظر فنی در دسته محصولات خانواده MultiVolt قرار می‌گیرد و به تازگی از سوی شرکت Metabo HPT روانه بازار شده است. از مهمترین ویژگی‌های این باتری می‌توان به مقاومت بالا در برابر ضربه و نفوذ آب اشاره کرد. نکته جالب دیگر اینکه ظرفیت این باتری در حین استفاده از ابزارهای شارژی 36 ولتی برابر 2.5Ah و در زمان نصب بر روی ابزارآلات 18 ولتی برابر 5Ah خواهد بود.

شرکت Metabo HPT نمونه جدیدی از باتری‌های خانواده MultiVolt را روانه بازار کرد

شرکت Metabo HPT در طراحی این باتری جدید از یک لایه محافظ برای پوشش سلول‌های داخلی و پورت‌های خروجی استفاده کرده است که در کنار قابلیت‌های ضدآب از نفوذ مایعات و به دنبال آن خطرات اتصال کوتاه جلوگیری می‌کند. البته در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در خصوص رده استانداردهای IP این باتری منتشر نشده است.

 

بیشتر بخوانید: استفاده از دکمه قفل اختصاصی بیت در پیچ بندهای جدید دیوالت

 

همچنین استفاده از نسل جدید لایه‌های ضربه‌گیر در این باتری با افزایش 15درصدی میزان جذب ارتعاشات و ضربات خارجی باعث بهبود چشمگیر طول عمر محصول در مقایسه با نسل‌های گذشته می‌شود. در حال حاضر این باتری با قیمت 140 دلار به فروش می‌رسد و قیمتی معادل با نسل گذشته خود یعنی باتری MultiVolt 2.5/5.0Ah مدل 371751M دارد.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل