استفاده از دکمه قفل اختصاصی بیت در پیچ بندهای جدید دیوالت

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
استفاده از دکمه قفل اختصاصی بیت در پیچ بندهای جدید دیوالت
Ad image

استفاده از دکمه قفل اختصاصی بیت در پیچ بندهای جدید دیوالت

به گزارش ابزارمگ، پیچ‌بند جدید شرکت دیوالت مدل 20V Max Brushless دارای یک دکمه اختصاصی برای آزاد کردن بیت از داخل بخش ابزارگیر است که این ویژگی علاوه بر یک نوآوری قابل توجه، باعث افزایش چشمگیر سطح ایمنی ابزار می‌شود. همچنین شرکت دیوالت علاوه بر قابلیت فوق، مجموعه کاملی از ویژگی‌های حرفه‌ای را نیز برای این پیچ‌بند در نظر گرفته است که آن را به یکی از محصولات حرفه‌ای و خاص بازار تبدیل می‌کند.

استفاده از دکمه قفل اختصاصی بیت در سری جدید پیچ‌بندهای شرکت دیوالت

از دیگر نکات قابل توجه این پیچ‌بند شارژی می‌توان به موتور براشلس، قابلیت تنظیم سرعت و گشتاور در سه حالت مختلف و سیستم روشنایی حرفه‌ای همراه با 3 عدد LED با زاویه قرارگیری 120 درجه در اطراف بخش ابزارگیر اشاره کرد. این پیچ‌بند دارای ابزارگیر 1/4 اینچی با ساختار 6 ضلعی است که به شکل ویژه امکان استفاده از بیت‌های ضربه‌خور (Power-Style) و بیت‌های معمولی 1 اینچی (Insert-Style) را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که به شکل طبیعی، امکان قفل شدن بیت‌های معمولی در داخل ابزارگیر وجود نخواهد داشت.

 

بیشتر بخوانید: ۲ گیره نجاری جدید میلواکی به بازار عرضه شدند

 

کلید انتخاب بازه سرعت در پیچ‌بند جدید شرکت دیوالت برخلاف نمونه‌های رایج از قسمت فوقانی به بخش دسته اصلی و به عبارت بهتر بر روی کشوی نگهدارنده باتری منتقل شده و سه بازه سرعت شامل 0 تا 950 دور در دقیقه با حداکثر گشتاور 56.5 نیوتن‌متر، 0 تا 1900 دور در دقیقه با حداکثر گشتاور 101.7 نیوتن‌متر و 0 تا 2850 دور در دقیقه با حداکثر گشتاور 169.5 نیوتن‌متر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. استفاده از باتری‌های سری Compact PowerStack نیز از دیگر ویژگی‌های قابل توجه و ارزشمند این محصول به شمار می‌رود که میزان قدرت سخت‌افزاری و زمان مفید فعالیت ابزار شارژی را به شکل قابل توجهی افزایش می‌دهد.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل