گیره های نجاری جدید شرکت Irwin به بازار عرضه شدند

توسط مرتضی اصفهانی افزودن دیدگاه
گیره های نجاری جدید شرکت Irwin به بازار عرضه شدند
Ad image

گیره های نجاری جدید شرکت Irwin، کلمپ‌های میله‌ای Hybrid

به گزارش ابزارمگ، شرکت اروین با معرفی دو گیره نجاری 12 و 24 اینچی از سری Quick-Grip به جمع شرکت‌های تولیدکننده سری جدید کلمپ‌های خانواده Hybrid پیوست. مکانیزم انتقال نیرو در این دو محصول از طریق ماشه تفنگی و دسته چرخشی صورت می‌گیرد و حداکثر نیروی قابل اعمال از طریق ماشه تفنگی برابر با 137 کیلوگرم خواهد بود که این مقدار در صورت استفاده از دسته چرخشی به 374 کیلوگرم می‌رسد.

شرکت اروین نیز مانند دیوالت، دو کلمپ میله‌ای Hybrid روانه بازار کرد

گیره‌های شرکت اروین نیز مانند نمونه‌های مشابه شرکت دیوالت دارای فک ثابت ماژولار بوده که در حالت نصب معکوس می‌توان از گیره به عنوان یک جداکننده استفاده کرد. همچنین با تعبیه مهره مخصوص در قسمت دسته چرخشی می‌توان از یک انبر قفلی یا آچار تخت برای افزایش نیرو و گشتاور گیره استفاده کرد.

 

بیشتر بخوانید: نمونه جدید باتری های MultiVolt متابو HPT وارد بازار شد

 

از سوی دیگر برای افزایش طول مفید گیره‌های Irwin می‌توان مانند محصولات جدید شرکت دیوالت، آنها را به یکدیگر متصل کرده و برای نگهداری اجسام بزرگ‌تر از آنها بهره برد. اما به عنوان یک سوال احتمالی باید در نظر  داشت که در حال حاضر هیچگونه تضمینی در خصوص امکان اتصال گیره‌های Hybrid برندهای مختلف وجود ندارد. لازم به ذکر است که مدل 12 اینچی (IRHT83500) گیره‌های هیبریدی جدید شرکت Irwin با قیمت 45 دلار و نمونه 24 اینچی (IRHT83501) با قیمت 50 دلار به فروش خواهد رسید.

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل