جدیدترین تیغه های برش سری TORCH میلواکی رونمایی شدند

توسط بهنام 1 دیدگاه
جدیدترین تیغه های برش سری TORCH میلواکی رونمایی شدند
Ad image

جدیدترین تیغه های برش سری TORCH میلواکی رونمایی شدند

میلواکی تیغه‌های جدیدی از سری TORCH را معرفی کرده که به دندانه‌هایی از جنس کاربید تنگستن مجهز شده‌اند و برای برش دادن قطعات فلزی مناسب هستند. این تیغه‌های با دوام که در اره‌های افقی‌بُر مورد استفاده قرار می‌گیرند، به ما کمک می‌کنند تا انواع مقاطع فلزی مانند لوله‌های فلزی، نبشی و غیره را به طور صاف و یکنواخت‌تری برش دهیم. برای آشنایی با تیغه‌های برش سری TORCH در این مقاله ابزارمگ را همراهی کنید.

 

معرفی جدیدترین تیغه‌های برش سری TORCH

کند شدن تیغه اره‌های افقی بر در زمان برش دادن مقاطع فلزی از جمله مشکلات رایجی است که اتلاف وقت، پول و انرژی کاربران را به همراه دارد. میلواکی در واکنش به این مشکل از تیغه‌های برش جدیدی بر پایه فناوری NITRUS Carbide رونمایی کرده است.

میلواکی ادعا می‌کند که تیغه‌های برش جدید سری TORCH از سرعت برش و دوام بالایی برخوردار هستند و در نتیجه بهترین گزینه برای برش دادن فلزات دارای درجه سختی متوسط محسوب می‌شوند. این تیغه‌ها برای برش دادن قطعات فلزی با ضخامت متوسط مانند لوله‌های آهنی، پروفیل، نبشی و حتی قطعات ساخته شده از جنس فولاد ضد زنگ مناسب هستند.

تیغه‌های جدید اره افقی بر میلواکی، بر پایه فناوری NITRUS Carbide طراحی شده‌اند؛ بنابراین می‌توانند گرمای ایجاد شده را به شکل موثرتری در مقایسه با سایر تیغه‌های برش دفع کرده و فرآیند برش به شکل سریع‌تر و روان‌تر انجام شود. تیغه‌های برش مجموعه TORCH برای برش دادن فلزات طراحی شده‌اند و استفاده از کاربید تنگستن در تیغه‌های اره موجب می‌شود تا دوام و استحکام بالایی داشته باشند.

 

بیشتر بخوانید: گیره های نجاری جدید شرکت Irwin به بازار عرضه شدند

 

این تیغه‌ها به 10 دندانه در هر اینچ (TPI) مجهز شده‌اند تا برش صاف و یکنواخت‌تری را ارائه دهند. ملیواکی ادعا می‌کند که تیغه‌های ساخته شده بر پایه فناوری بر پایه فناوری NITRUS Carbide، تا 50 برابر عمر بیشتری در مقایسه با تیغه‌های بی‌متال (Bi-Metal) دارند.

تیغه‌های جدید سری TORCH در ماه آوریل 2024 و با محدوده قیمتی 19.97 (مدل 6 اینچی) تا 31.97 (مدل 12 اینچی) به بازار عرضه خواهند شد. مشخصات و قیمت هر یک از مدل‌های تیغه‌های جدید سری TORCH در جدول زیر گرد‌آوری شده است:

19.97 دلار 48-00-5251 تیغه 6 اینچی 10TPI The TORCH™ with NITRUS CARBIDE
24.97 دلار 48-00-6252 تیغه 9 اینچی 10TPI The TORCH
31.97 دلار 48-00-6253 تیغه 12 اینچی 10TPI The TORCH

 

Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل