شیلدهای محافظ جدید کلاین تولز معرفی شدند

توسط بهنام افزودن دیدگاه
شیلدهای محافظ جدید کلاین تولز معرفی شدند
Ad image

شیلدهای محافظ جدید کلاین تولز معرفی شدند

کلاین تولز مجموعه تجهیزات حفاظتی PPE را با معرفی 5 مدل جدید شیلد محافظ صورت برای کلاه‌های ایمنی گسترش داد. برای آشنایی با مدل‌های جدید شیلد محافظ صورت کلاین تولز در این مقاله ابزارمگ را همراهی کنید.

 

معرفی مدل‌های جدید شیلد محافظ صورت کلاین تولز

کلاین تولز 5 مدل جدید شیلد محافظ صورت را معرفی کرده که برای قرار گرفتن روی کلاه‌های ایمنی طراحی شده‌اند و مدل‌های 60472، 60473، 60474، 60528 و 60529 را شامل می‌شوند. اگرچه شیلدهای محافظ صورت کلاین تولز با کلاه‌های ایمنی این برند سازگاری کامل دارند اما امکان استفاده از این تجهیزات حفاظتی روی کلاه ایمنی سایر برندها که از استانداردهای جهانی برای اتصال تجهیزات جانبی روی کلاه پیروی می‌کنند نیز وجود دارد.

مدل‌های جدید شیلد محافظ صورت کلاین تولز از لنزهایی با ابعاد متوسط استفاده می‌کنند و طوری طراحی شده‌اند تا علاوه بر این‌که از صورت کاربران محافظت می‌کنند، در زمان نیاز امکان حرکت دادن بالا و پایین یا ثابت کردن آن‌ها فراهم شود. در کنار این تجهیزات محافظتی، امکان استفاده از گوشی صداگیر کلاین تولز و همچنین نصب چراغ پیشانی روی کلاه ایمنی نیز وجود دارد.

 

بیشتر بخوانید: آشنایی با چاقوی کشویی شرکت X-Acto

 

از بین 5 مدل معرفی شده، 4 مدل به لنزهای بزرگی برای محافظت از صورت مجهز هستند. در این بین، 2 مدل با استفاده از لنز بی‌رنگ و دو مدل دیگر نیز با استفاده از لنز رنگی ساخته شده‌اند. تمامی مدل‌های جدید شیلد محافظ صورت کلاین تولز خاصیت ضد بخار دارند، در برابر خراشیدگی مقاوم هستند، شفافیت بالایی در سطح Class 1 دارند و نارسانا هستند.

در حالی که شیلدهای رنگی یا سایه‌دار امکان محافظت 99.9 درصدی از کاربران در برابر اشعه فرابنفش (UV) را دارند، شیلد توری محافظ صورت به شبکه فولادی با پوشش ضد خوردگی مجهز شده و مسیر عبور هوا را مسدود نمی‌کند. مدل‌های جدید شیلد محافظ صورت کلاین تولز طوری طراحی شده‌اند تا کاربران بدون استفاده از ابزار دیگری قابلیت جدا‌سازی و نصب آن روی کلاه ایمنی را داشته باشند.

سایر مشخصات مدل‌های جدید شیلد محافظ صورت کلاین تولز عبارت است از:

  • شیلدهای محافظ صورت کلاین تولز به لنزهایی با اندازه متوسط مجهز هستند که امکان نصب روی کلاه‌های ایمنی، حرکت دادن به سمت بالا و پایین یا ثابت شدن را دارند
  • انعطاف‌پذیری بالا، وزن کم و قابلیت تنظیم‌ شیلد روی کلاه ایمنی سطح بالایی از محافظت در برابر ضربه مطابق با گواهی ANSI Z87.1+، CSA Z94.3 و ANSI Z87.1 برای مدل توری را ارائه می‌دهد
  • شفافیت بالا در رده Optical Class 1
  • ضد بخار، ضد خراشیدگی، محافظت 99.9 درصدی درمقابل اشعه UV
  • تمامی مدل‌ها به استثنای مدل شبکه‌ای یا توری نارسانا هستند
  • شیلد توری به شبکه‌های فلزی با پوشش ضد خوردگی مجهز شده است
  • سازگار با کلاه‌های ایمنی کلاین تولز و سایر برندهای شناخته شده که قابلیت نصب شیلد محافظ را دارند
  • امکان استفاده همزمان گوش بند و چراغ پیشانی کلاین تولز
  • قابلیت جداسازی و نصب روی کلاه ایمنی بدون استفاده از ابزار جداگانه
Ad image
به اشتراک گذاری این مطلب
نظرت رو برامون ارسال کن، از خوندنش لذت میبریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل